音樂連結

                    https://youtu.be/pTpWuUB5-Ps


I'm losing all direction

我已失去方向

Slipping into quicksand

陷入流沙之中

I've shattered the illusion

我打碎了虛妄幻想

Seen behind the curtain

看見故事背後真相

I'm disenchanted

魔咒解除

Dancing on a wire

在鋼索上跳舞

Juggling desire

被慾望玩弄

Every hit gets harder

卻傷得更重

When you're fighting without armor

赤手空拳的時候

I'm disheartened

我的心都死了


Do I start over, rediscover?

該不該重新開始 重新探索?

Submit to the sweet surrender

讓自己就這樣放手


It's a mind maze

那是個心理迷宮

All these head games

所有的動腦遊戲

Caught in a cage

都關在這籠子

Caught in a complex cage

都關在這個大籠子裡

Am I a car on fire?

我是台發飆的車?

Will I be devoured?

或是會被吞噬呢?

I gotta free myself and get out of my own way

我必須釋放我自己 掙脫自己的邏輯


I used to be so sparkling

曾經我光鮮亮麗

But now it's not so charming

如今卻黯淡了

What used to stimulate me

曾經吸引我的一切

Now can barely wake me

如今只讓我更想睡

I'm unresponsive

無法吸引我的注意

Will I find salvation, some kind of moderation?

我能得到救贖嗎 也許該節制點

Spinning all these plates 

同時兼顧這麼多工作

is gonna be a challenge

肯定是場挑戰 

A delicate balance

 需要完美平衡

So do I start over, rediscover?

該不該重新開始 重新探索?

Submit to the sweet surrender

讓自己就這樣投降


It's a mind maze

那是個心理迷宮

All these head games

所有的動腦遊戲

Caught in a cage

都關在這籠子

Caught in a complex cage

都關在這個大籠子裡

Am I a car on fire?

我是台發飆的車?

Will I be devoured?

或是會被吞噬呢?

I gotta free myself and get out of my own way

我必須釋放我自己 掙脫自己的邏輯

Get out of my own way

別擋著我的路

Get out of my own way

別擋著我的路

Get out of my own way

別擋著我的路


Do I start over, rediscover?

該不該重新開始 重新探索 ?

I submit to your, your sweet surrender

讓自己就這樣對你投降

Your sweet surrender

對你投降

Your sweet surrender

對你投降

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 benson900903 的頭像
    benson900903

    benson900903的部落格

    benson900903 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()