音樂連結

https://youtu.be/7fIucqqC-Ms

I live off the echoes of your I love you's

我活在你說愛我的回音中

But I still feel the blows from all your don't want to's

依然無法釋懷 因為你總是不能承諾

When you're drunk, you say I'm the one

在你喝醉的時候 你說我是你的唯一

Then you wake up

當你清醒以後

You suck my hope up in a vacuum

卻殘忍掏空我的美夢

'Cause every day's the same

日復一日 不停重演

Definition of insane

讓人徹底崩潰

I think we're running on a loop

好像同樣的故事回放

Deja vu

似曾相識的情節

So tell me something new

給我一點新鮮的劇情

Figure out the Rubik's Cube

解不開的魔術方塊

I think we're running on a loop

好像同樣的故事回放

Deja vu

似曾相識的情節


Your words are like Chinese water torture

你的話就像是緩慢的酷刑

And there's no finish line, always one more corner

無邊無際 永無止境的折磨

Yeah, they slither like a centipede

也像隻蜈蚣漫無目的的遊走

Why do you keep me

為什麼要這樣對我

At the end of a rope that keeps getting shorter?

讓我抓緊繩索 不能放手


Cause every day's the same

日復一日 不停重演

Definition of insane

讓人徹底崩潰

I think we're running on a loop

好像同樣的故事回放

Deja vu

似曾相識的情節

So tell me something new

給我一點新鮮的劇情

Figure out the Rubik's Cube

解不開的魔術方塊

I think we're running on a loop

好像同樣的故事回放

Deja vu

似曾相識的情節

Cause every day's the same

日復一日 不停重演

Definition of insane

讓人徹底崩潰

I think we're running on a loop

好像同樣的故事回放

Deja vu

似曾相識的情節

So tell me something new

給我一點新鮮的劇情

Figure out the Rubik's Cube

解不開的魔術方塊

I think we're running on a loop

好像同樣的故事回放

Deja vu (deja deja deja vu)

似曾相識的情節 (似曾 似曾 似曾相識)


'Cause every day's the same (every day's the same)日復一日 不停重演 (日復一日 不停重演)

Definition of insane (definition of insane)

讓人感覺崩潰 (讓人感覺崩潰)

I think we're running on a loop

好像同樣的故事回放

Deja vu (deja deja deja vu)

似曾相識的情節 (似曾 似曾 似曾相識)

Deja vu

似曾相識的情節

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 benson900903 的頭像
    benson900903

    benson900903的部落格

    benson900903 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()